خبرگزاری کار ایران

خانه روابط عمومی در خراسان رضوی راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۶۷

خانه روابط عمومی های استان خراسان رضوی با هدف انسجام بخشی و ایجاد فضایی صمیمی و تعاملی ویژه مدیران،کارشناسان و فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و با توجه به ضرورت تعامل و ارتباط بیشتر در جامعه روابط عمومی استان خانه روابط عمومی خراسان رضوی راه اندازی شد.

 اولین جلسه هیأت مؤسس خانه روابط عمومی خراسان رضوی که روز گذشته به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد جمعی از مدیران و  کارشناسان روابط عمومی حضور داشتند.

در این جلسه عادل سپهر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد و عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه ، سید محمد حسینی مسئول هماهنگی روابط عمومی های آستان قدس رضوی ، مهدی باشعور معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، امیر ضیائیان مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی ، مجتبی محمودی مدیر روابط عمومی و ارتباطات هلال احمر استان و مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی و محمدرضا باقری از فعالان عرصه روابط عمومی به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود در حوزه روابط عمومی پرداختند.

در این جلسه همچنین به بررسی بعضی چالشهای روابط عمومی مانند ضعف در ارتباط گیری میان مدیران و کارشناسان روابط عمومی با یکدیگر ، توجه جدی به برگزاری کارگاه های آموزشی با متدهای جدید آموزشی و موضوعات موردنیاز روابط عمومی ها، توجه به انسجام هر چه بیشتر خانواده روابط عمومی استان ، ارتباط و تعامل روابط عمومی ها عامل هم افزایی در رروابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ، مهندسی افکار عمومی رسالت اصلی کار روابط عمومی ، توجه به مشکالت صنفی خانواده روابط عمومی ، آموزش سواد رسانه ای، برگزاری جلسات هم اندیشی روابط عمومی ها با هدف حل مسائل و مشکالت داخلی روابط عمومی ها پرداخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز