خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در بیشتر مناطق کشور/افزایش دما در استان های ساحلی خزر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۵۵

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز برای مناطقی از استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، همدان، نیمه جنوبی سیستان‌وبلوچستان، شمال و شرق فارس، جنوب و غرب یزد، شرق کهگیلویه‌ و بویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی و ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان، مازندران و هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رگبار، رعد‌وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و برای مناطق مستعد خیزش گرد‌وغبار را انتظار داریم.

وی افزود: فردا در مناطقی از استان‌های البرز، قم، قزوین، مرکزی، غرب اصفهان، لرستان، کرمان، شمال و شرق فارس، غرب یزد و ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، گیلان و مازندران بارش رخ می‌دهد و بارش‌ها روز سه‌شنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، استان‌های ساحلی خزر و دامنه‌های البرز مرکزی ادامه پیدا می‌کند.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه طی امروز و روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر دمای هوای افزایش پیدا می‌کند، ادامه داد: چهارشنبه دمای هوای مجددا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

رفیعی درباره آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: تهران امروز در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد مواجه است و حداکثر دمای آن ۲۹ درجه و حداقل دما برای پایتخت ۱۹ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز