خبرگزاری کار ایران

تشدید پروتکل‌های بهداشتی در مراکز گردشگری و اقامتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۵۲

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برنامه‌ریزی برای تشدید پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری واقامتی استان برای پذیرش زائر و گردشگر در تابستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد ، یوسف بیدخوری در جلسه با روسا و بازرسان جوامع حرفه‌ای اقامتی استان گفت:تاسیسات گردشگری واماکن اقامتی استان بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند و تمامی پروتکل‌ها رعایت می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد:در ایام کرونا با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی رضایت از خدمات مراکز اقامتی استان افزایش یافته و شکایت‌ها به شدت کاهش یافته است.

او تصریح کرد:کمیسیون‌های نظارت جوامع حرفه‌ای در دوره شیوع ویروس کرونا بر اماکن اقامتی نظارت دقیقی داشته‌اند و اکنون نظارت‌ها برای پذیرش مسافر در فصل تابستان تشدید شده است.

بیدخوری با بیان این‌که رعایت بهداشت قبل از شیوع کرونا نیز در اماکن اقامتی رعایت می‌شده است، تاکید کرد:تا زمانی خطر شیوع ویروس کرونا وجود دارد هم‌چنان تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی استان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه شرایط کرونایی هستند.

او یادآور شد:با توجه به این‌که واکسینه شدن در حال انجام است، امیدواریم هر چه سریع‌تر فرآیند واکسیناسیون به پایان برسد و موج سفرها آغاز شود که در این صورت مشهد مانند گذشته، مهم‌ترین مقصد سفر در کشورخواهد بود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی افزود:مشهد بیشترین تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی کشور را دارد و در پساکرونا برای میزبانی از زائران و گردشگران آمادگی کامل خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز