خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین خبر داد:

راه اندازی سامانه ساماندهی توزیع جهیزیه برای نیازمندان در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۳۹

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از راه اندازی سامانه ساماندهی توزیع جهیزیه برای اهدا به نوعروسان نیازمند در استان خبر داد.

به گزارش خبر نگار ایلنا در قزوین، مریم بیدخام با اعلام این خبر گفت: سامانه ساماندهی توزیع جهیزیه برای اهدا به نوعروسان نیازمند متشکل از دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و تشکل‌های خیریه استان با محوریت اداره کل ورزش و جوانان امور ساماندهی توزیع جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان را بر عهده خواهند داشت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین افزود: با راه‌اندازی این سامانه خیران استان از این طریق مساعدت‌های خود را به نوعروسان نیازمند کمک می کنند و هم زوج‌های نیازمند بتوانند برای شروع زندگی خود از مساعدت‌های خیرین و دستگاه‌های حمایتی به نحو مطلوب‌تری بهره‌مند شوند.

بیدخام با تاکید بر تهیه و تأمین جهیزیه هدفمند به زوجین نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی، تصریح کرد: مساعدت و همراهی به زوجین در شرف ازدواج با حفظ حرمت خانواده‌ها و ترویج فرهنگ ازدواج آسان از اهداف تشکیل این کمیته است، ما نیز باید با تکیه بر آموزه‌های دینی در زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان و سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به افزایش تسهیلات ازدواج به جوانان گفت: اعتبارات و تسهیلات بانک‌ها برای اشتغال و ازدواج جوانان از سوی دولت ایجاد شده است که انتظار می‌رود بخشی از موانع و مشکلات پیش روی ازدواج جوانان برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه آمارها نشان می‌دهد که سال گذشته با وجود شرایط کرونایی، تعداد ازدواج‌های صورت گرفته نسبت به سال قبل افزایش محسوسی داشته است، اظهار کرد: در کنار مشکلاتی که کرونا برای جامعه ما به همراه داشته است آثار مثبتی نیز به همراه داشت و آن ترویج فرهنگ ازدواج آسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز