خبرگزاری کار ایران

در خرداد ماه ۱۴۰۰؛

کارگاه آموزشی حقوق کودک در البرز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۶۳۰

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری البرز؛ از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان مدرسه حقوق کودک در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه خبر داد و گفت: صدای کودکان کمتر در سیاستگذاری ها شنیده می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، مریم اسماعیلی فرد با اعلام این خبر اظهار داشت: زمانی این صداها شنیده می شود که تبدیل به آسیب شده اند.

وی افزود: ضرورت دارد در این زمینه  به کنشگران و مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی آموزش های لازم ارائه شود تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی دراین بخش باشیم.

اسماعیلی فرد اضافه کرد: به همین منظور و با توجه به تصویب قانون حمایت از اطفال و نوجوانان بنا داریم تا مدرسه حقوق کودک را در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه سال جاری به صورت مجازی و با همکاری وزارت دادگستری در البرز برگزار کنیم.

اسماعیلی فرد گفت: این مدرسه با هدف آموزش قضات دادگاه و دادسراهای اطفال و نوجوانان، وکلا، مددکاران اجتماعی، تشکل های مردم نهاد، کنشگران عرصه حقوق کودک و مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی به صورت رایگان برگزار می شود.

وی ادامه داد: آشنایی با مباحث حقوق اسلامی، مباحث ملی و بین المللی حقوق کودک، وضعیت حقوق کودک در استان و راهکارهای ارتقای آنها از جمله مباحثی است که در این کارگاه آموزشی ۲ روزه ارائه می شود.

اسماعیلی فرد عنوان کرد: علاقه مندان به شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند با تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۴۹۶۷۸۲ نسبت به ثبت نام خود در مدرسه حقوق کودک البرز تا بیست و نهم اردیبهشت ماه اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز