خبرگزاری کار ایران

اجازه استانداری برای فعالیت تالارهای پذیرایی قزوین با 30 درصد ظرفیت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۶۰۷

استاندار قزوین گفت: فعالیت تالار‌های پذیرایی و رستوران‌ها به شرط پذیرش معادل ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانعی ندارد و ساعت کاری آن‌ها تا ۲۲ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گفت: فعالیت تالار‌های پذیرایی و رستوران‌ها به شرط پذیرش معادل ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانعی ندارد و ساعت کاری آن‌ها تا ۲۲ خواهد بود.

استاندار قزوین افزود: درصورت عدم رعایت شروط بازگشایی، تالار‌ها و رستوران‌ها پلمب خواهند شد.

وی ابراز کرد: آموزشگاه‌های آرایشگری به شرط تایید دانشگاه علوم پزشکی و شرایطی که تعیین می‌کنند مجاز به فعالیت خواهند بود، استخر‌ها و باشگاه‌های ورزشی نیز فعلا اجازه فعالیت ندارند.

این مسئول افزود: برقراری نماز جمعه نیز اگر در فضای باز و در خیابان باشد مانعی ندارد؛ البته لازم است این موضوع مجدد در ستاد کرونا بررسی شده و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به ضربه کرونا به اقتصاد عنوان کرد: شخصا با تعطیلی مخالفم، اما وقتی دستورالعمل‌ها رعایت نشود مجبور به تعطیلی می‌شویم.

جمالی پور گفت: هر جا مدیران و مردم با هم همکاری داشتند نتیجه خوبی گرفتیم و لازم است وضعیت شیوع کرونا کنترل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز