خبرگزاری کار ایران

الحاق یدکش پر قدرت شهید حقگو پس از تعمیرات اساسی و زیر آبی به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۵۱۰

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتمام تعمیرات یدکش پر قدرت شهید حقگو در محل سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش  ایلنا از بندرعباس، محمدرضا پور‌رجبی اظهار کرد: یدک کش پر قدرت شهید حقگو که به منظور حفظ و تمدید گواهینامه های موسسه رده بندی و انجام تعمیرات اساسی و زیر آبی هفتم اردیبهشت ماه سال جاری بر روی سر سره تعمیراتی بندرشهید رجایی قرار گرفته بود پس از رفع نواقص در روز بیست سوم اردیبهشت و همزمان با عید سعید فطر به آب اندازی و وارد چرخه عملیاتی شد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان طول این یدک کش را حدود سی متر، عرض آن را نه متر و چهل سانتی متر،  ارتفاع آن را چهار متر و هشتاد سانتیمتر با آبخور حدود چهار متر و بیست سانتیمتر اعلام کرد.

 وی افزود: این شناور با برخورداری از سیستم مانور موسوم  به زد درایو قادر است به تمام جهات  نیرو وارد کرده ودر عملیات مقابله با آتش، آلودگی و همچنین پهلودهی و جدا سازی  کشتی‌ها ایفای نقش کند.

به گفته پورجبی در سال گذشته ۳۰ فروند شناور با کاربری های مختلف در این اداره کل و دیگر کشتی سازی های استان تعمیر و به ناوگان خدمات دریایی جنوب کشور محلق شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز