خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین خبرداد؛

بی توجهی مسئولان، تهدید جدی در لایروبی به موقع رودخانه های استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۵۰۹

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: مهمترین چالش در استان نبود اعتبارات کافی و بی توجهی مسئولان در جدی گرفتن تهدید سیلاب و لایروبی به موقع است .

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یدالله ملکی با اعلام این خبر گفت: مهم ترین چالش ما نبود اعتبارات کافی و بی توجهی مسئولان در جدی گرفتن تهدید سیلاب و لایروبی بموقع است به طوری که گاهی اوقات به دلیل تداوم خشکسالی برخی در صدد تغییر کاربری در عرض رودخانه های عبوری از داخل شهر برآمدند که پس از سیلاب سال گذشته متوجه اشتباه خود شدند و این کار متوقف شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین افزود: انتظار داریم اعتبارات لایروبی همه ساله در زمان مقرر اختصاص داده شود تا بتوانیم به موقع نسبت به رفع تهدید سیلاب اقدام کنیم.

ملکی یادآورشد: تاکنون 30 کیلومتر از رودخانه حاجی عرب لایروبی شده و ادامه لایروبی این مسیر در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: همچنین با برنامه ریزی انجام شده امسال لایروبی رودخانه یالیان در آبیک، رودخانه بازار در فارسیان و چند نقطه دیگر شناسایی شده و در صورت لزوم برای لایروبی اقدام خواهیم کرد.

این مسئول بیان کرد: در سال جاری لایروبی ۲۰ کیلومتر از رودخانه های استان در دستور کار قرار داشته که برای اجرای آن به حدود ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ملکی گفت: در ضمن لایروبی رودخانه های استان و بازگشایی مسیر رودخانه ها با حمایت و همکاری دستگاه محترم قضایی در حدود ۶۱ هکتار از تصرفات صورت گرفته در بستر رودخانه ها آزادسازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز