خبرگزاری کار ایران

کشف و پلمب واحد تولیدی داروهای دامی و تقلبی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۴۱۲

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: یک واحد تولید و فروش داروهای دامی تقلبی و غیر مجاز در تبریز کشف و پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، امیر حسین بهداد در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: یک واحد تولید و فروش غیر مجاز و تقلبی داروهای دامی اعم از خوراک، مکمل و ویتامین‌ها که اقدام به تولید مکمل و ویتامین‌های پرندگان زینتی می کرد، کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد هیچ‌گونه پروانه فعالیت، پروانه ساخت و مجوزی برای تولید و توزیع اقلام دارویی مکشوفه اخذ نکرده بود و محل کشف داروها یک مغازه پرنده فروشی بوده که این محل نیز با دستور مراجع قضایی پلمب شد.

وی خاطرنشان کرد: طی مکاتباتی که با سازمان دامپزشکی کشور انجام دادیم تا تمامی این محصولات که به صورت گسترده پخش شده بود از کل کشور جمع آوری گردد.

 بهداد از دامداران و صاحبان حیوانات و پرندگان زینتی خواست که حتما از مراکز مجاز و داروخانه های دامپزشکی که تحت نظارت دامپزشکی استان فعالیت می کنند اقدام به تهیه دارو، مکمل و سایر اقلام داروئی نمایند.

 در استان 4 کارخانه و واحد تولید دارو و سرم سازی داریم که با مجوز و تحت نظارت اداره کل دامپزشکی فعالیت کرده و در مجموع حدود 42 نوع دارو و مکمل و سرم های دامی در آنها تولید می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز