خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد:

آمادگی استان برای برگزاری امتحانات دانش آموزان / برگزاری آزمون‌های پایه دوازدهم در ۲۴۰ حوزه امتحانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۴۰۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: این استان برای برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم که به صورت حضوری برگزار می‌شود، آمادگی کامل دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رحمتی گفت: این استان برای برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم که به صورت حضوری برگزار می‌شود، آمادگی کامل دارد.

رحمتی در این باره گفت: همه دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی رعایت خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های پایه دوازدهم در ۲۴۰ حوزه امتحانی اظهار داشت: اگر چه امسال حدود هزار دانش آموز کمتر نسبت به پارسال در امتحانات نهایی حضور دارند، اما ۲ حوزه امتحانی به تعداد حوزه‌های نهایی افزوده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به افزایش فاصله دانش آموزان در حوزه‌های امتحانی از یک و نیم متر به ۲ متر، خاطرنشان کرد: دانش آموزان در بدو ورود به حوزه‌ها، تب‌سنجی می‌شوند و یک مراقب بهداشت هم به عنوان ناظر بر اجرای نکات بهداشتی آزمون‌ها نظارت دارد.

رحمتی درباره امتحانات پایه نهم نیز گفت: در این پایه طراحی سوالات در مناطق صورت می‌گیرد و با توجه به تعدد کلاس‌ها در مدارس، امتحانات پایه نهم با رعایت کامل ضوابط بهداشتی صورت می‌گیرد.

همچنین در راستای برگزاری هرچه ایمن‌تر امتحانات نهایی جلسه ستاد هماهنگی برگزاری تراکمی پایانی پایه‌های نهم و دوازدهم با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نمایندگانی از استانداری به میزبانی آموزش و پرورش استان برگزار شد. در این جلسه بر برگزاری امتحانات حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تأکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز