خبرگزاری کار ایران

فرماندار دامغان مطرح کرد؛

گلایه شهروندان از کمبود کادر درمان در دامغان/ وعده‌هایی که محقق نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۳۵۲

فرماندار دامغان گفت: وعده چهارباره بهره برداری از مجموعه دیالیز طبقه دوم بیمارستان برادران رضایی دامغان که تاکنون محقق نشده است موجب دلخوری و گلایه مندی مردم است .

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی بندر آبادی بیان کرد: مشکلات مرتبط با بهداشت و درمان شهرستان دامغان از مسائل قدیمی و مورد مطالبه مردم  این شهرستان است.

وی ادامه داد: زحمات کادر حوزه بهداشت و درمان در شهرستان دامغان ستودنی و در خور توجه می باشد ، اما مشکلات و گره‌هایی در این خصوص وجود دارد که بیان آن نافی زحمات عزیزان در حوزه بهداشت و درمان نیست .

بندرآبادی یادآور شد: طولانی شدن برخی مباحث در سطح شهرستان و انجام برخی مقایسه های شهرستانی در سطح فضای مجازی ، موجب گلایه مندی و اعتراضات مردم می باشد.

وی اضافه کرد: برخی وعده‌ها و گفتار‌های محقق نشده توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان موجب گلایه مندی سازمان‌های مردم‌نهاد و مردم شهرستان دامغان شده است.

بندرآبادی با اشاره به اینکه نداشتن نیروی انسانی برای مراکز درمانی دامغان یکی از دغدغه‌های اصلی این شهرستان است، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود از طریق سازمان امور اداری و استخدامی کشور مشوق هایی برای برخی مسئولیت‌ها و پست‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان‌هایی همچون دامغان که با اقبال مواجه نیست ، در نظر گرفته شود.

فرماندار دامغان گفت: علی رغم وجود تخصص‌های مختلف پزشکی در بیمارستان دامغان به مدت ۱۵ روز در ماه ، اما در زمان عدم حضور این متخصصان ، مشکلاتی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان مشاهده می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز