خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز گیلان:

متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم روانه زندان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۲۹۲

دادستان مرکز استان گیلان خبر دستگیری اسماعیل خلیل‌زاده ، متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان را تأیید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،سیدمهدی فلاح میری اظهار داشت: با پیشرفت تحقیقات پرونده شرکت ابریشم گیلان در دادسرای صومعه سرا، قرار تامین صادره از سوی بازپرس پرونده با تفهیم مستندات و ادله جدید، تشدید و متهم اصلی که پیش از این به‌دلیل ابتلا به کرونا با تودیع وثیقه آزاد بود، بازداشت و روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گیلان گفت: وقت زیادی برای جمع‌آوری اطلاعات در این پرونده از سوی ضابطان صرف شده است که با صدور دستور قضایی برای تسریع در تکمیل تحقیقات و ارائه مستندات کامل، امیدواریم این پرونده هرچه زودتر با اتخاذ تصمیم نهایی در دادسرا، به دادگاه ارسال شود.

اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان است که هفته گذشته به اتهام پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی کیفرخواستی برای وی صادر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود.

سیدمهدی فلاح‌میری دادستان مرکز گیلان پیش از این در این زمینه گفته بود: دادستانی ضمن پیگیری راه‌اندازی مجدد شرکت ابریشم گیلان در حال بررسی اتهامات افرادی است که در سال‌های گذشته، موجب اخلال در تولید این کارخانه شدند.

خلیل‌زاده چند روز پیش تفهیم اتهام شد اما به‌دلیل ابتلاء به بیماری کرونا با دریافت وثیقه آزاد شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز