خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان:

230 هزار ساعت آموزش مهارتی برای روستاییان قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۲۹۱

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: در سال جاری بیش از ۲۳۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی ویژه روستاییان استان پیش بینی و تدارک دیده شده که از رشد قابل توجهی نسبت به ادوار گذشته برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محسن مددی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: در سال جاری ۲۱۷ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی برای آسیب دیدگان اجتماعی قزوین برگزار می‌شو که. با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا تلاش می‌شود این دوره‌ها بیشتر در فضای مجازی پیگیری شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: دوره‌های مهارتی که برای آسیب دیدگان اجتماعی برنامه ریزی می‌شود با توجه به استعدادها و علاقه‌مندی آن‌ها و همچنین متناسب با نیازهای بازار کار و واحدهای تولیدی خواهد بود.

وی ابراز کرد: برگزاری این دوره‌ها با هدف توانمندی و مهارت آموزی به افراد آسیب دیده برگزار شده و  آنان را برای یافتن شغل و زندگی بهتر یاری خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: توانمندسازی اقشار جامعه بویژه آسیب دیدگان اجتماعی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی بویژه بزه را کاهش دهد.

وی عنوان کرد: در سال جاری بیش از ۲۳۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی ویژه روستاییان استان پیش بینی و تدارک دیده شده که از رشد قابل توجهی نسبت به ادوار گذشته برخوردار است.

مددی گفت: آموزش‌های مهارتی ویژه روستاییان شامل آن دسته از رشته‌های فنی و حرفه‌ای می‌شود که کمک می‌کند تا روستاییان با ماندگاری در روستا اشتغال و درآمد داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز