خبرگزاری کار ایران

افزایش ۴۰۰ درصدی توزیع کالا‌های تنظیم بازار در شبکه تعاونی روستایی کاشمر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۲۵۱

رئیس تعاونی روستایی کاشمر گفت: توزیع کالاهای تنظیم بازار در شبکه تعاونی روستایی کاشمر ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد قاسمی رئیس تعاونی روستایی کاشمر گفت:در سال ۱۳۹۹ در شبکه تعاونی‌های روستایی شهرستان ۳۱۲ تن انواع کالا‌های تنظیم بازار شامل قند، پیاز، خرما، گوشت منجمد و مرغ توزیع شد که این رقم نسبت به سال های گذشته ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

او افزود: توزیع کالا‌ها یکی از وظایف شبکه تعاونی روستایی است که با برنامه ریزی‌های سازمان تعاونی روستایی و همت هیئت مدیره‌های شرکت‌های تعاونی به ویژه با راه اندازی و ارتقاء فروشندگی‌ها به فروشگاه روستا بازار توانست نقش خود را پررنگ‌تر از قبل ایفا کند.

رئیس تعاونی روستایی کاشمر ادامه داد:در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به رفع موانع تولید، تعاونی روستایی شهرستان کاشمر برنامه ریزی کرده است که در خصوص کمک به رفع مشکلات دامداران در تأمین علوفه و نهاده‌های دامی به کمک دامداران عزیز روستایی بشتابد که در همین راستای این شبکه درحال برنامه ریزی تأمین علوفه از تمام نقاط کشور با قیمت مناسب بوده و در هفته‌های آتی خبر‌ها و خدمات خوبی به دامداران ارائه خواهد شد.

قاسمی کمبود ناوگان حمل را از مشکلات موجود دانست وبیان کرد:شبکه تعاونی روستایی اعلام آمادگی کرد  محصول گیاهان علوفه‌ای تولید کشاورزان را بصورت توافقی خرید کند که دراین خصوص کشاورزان می‌توانند به اتحادیه تعاونی روستایی و یا شرکت‌های دامداران و گاوداران شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز