خبرگزاری کار ایران

افزایش ۴۰ درصدی اعتبارات بهزیستی قزوین در یک سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۲۰۶

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: خوشبختانه اعتبارات بهزیستی از ۷ میلیارد تومان در سال ۹۵ با افزایش ۴۰ درصدی به ۲۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده و این کار موجب افزایش خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، علیرضا وارثی در بازدید مشترک با استاندار از شیرخوارگاه حلیمه گفت: در حال حاضر بیش از ۲۷۰ نوزاد و کودک ۳ تا ۱۸ ساله در این مرکز نگهداری می‌شوند که برخی از افرادی که در نگهداری می‌شدند نیز ازدواج کرده و وارد زندگی مستقل شده و برخی دانشجو هستند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: در مراسم ازدواج این کودکان که آن‌ها را مانند فرزند خود می‌دانیم بعنوان پدر عروس حضور یافته‌ایم و بسیار خرسندیم که شاهد آغاز زندگی مشترک آن‌ها بودیم.

وی تصریح کرد: بدون تردید برخی از این کودکان با ناملایماتی ناشی از بدسرپرستی مواجه بوده و از نظر عاطفی آسیب دیده‌اند؛ اما با کمک مربیانی دلسوز و مهربان و نیز خیرینی انسان دوست تلاش کرده‌ایم این خلاء عاطفی را جبران کنیم.

این مسئول اضافه کرد: اخیرا یک سوییت برای نگهداری کودکان سه تا شش سال در همین مجموعه در دست احداث داریم که امیدواریم با کمک خیرین بسرعت تکمیل شده و آرامش بیشتری برای این کودکان مهیا کنیم.

وی اظهار کرد: در موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی ماهانه ۲۵۰ میلیون تومان هزینه نگهداری کودکان است که بخش کمی را از سوی بهزیستی تامین کرده و بیشتر هزینه‌ها توسط خیرین و نیکوکاران تامین شده که جای تقدیر دارد.

وارثی یادآورشد: کاهش تصدی‌گری و سپردن کارها به مردم و بخش خصوصی از اولویت‌های ما در این اداره است و امسال نیز تلاش می‌کنیم بخش نگهداری کودکان سه تا شش سال و نیز امور مربیان به طور کامل به بخش خصوصی سپرده شود.

وی از افزایش اعتبارات بهزیستی استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و حمایت موثر استاندار محترم توانستیم اعتبارات  بهزیستی را از  ۷ میلیارد تومان در سال ۹۵ با افزایش ۴۰ درصدی به ۲۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برسانیم که این کار موجب افزایش خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ابراز کرد: ساختمان جدید بهزیستی در شهرک مینودر با کمک استاندار قزوین با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در حال تکمیل شدن است و امیدواریم تا پایان دولت این ساختمان آماده بهره‌برداری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز