خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش رگبار باران در ۱۰ استان/وزش باد شدید و خیزش گردو خاک در شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۲۰۲

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی، همدان، شمال شرق فارس، غرب استان یزد، ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان و مازندران به ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی از مناطق هم گرد و خاک رخ خواهد داد. ضمن اینکه امروز در شرق کشور به خصوص در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فردا یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌هایی که در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی واقع شده اند و همینطور روز دوشنبه در غرب اصفهان در ساعت‌های بعدازظهر بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز‌های یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی کشور روند افزایش دما را خواهیم داشت افزود: روز سه شنبه نیز در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور، غرب سواحل دریای خزر و نیز استان‌هایی که در دامنه‌های البرز مرکزی واقع شده اند رگبار و رعد و برق و وزش باد و همینطور کاهش موقتی دما را پیش بینی می‌کنیم.

رفیعی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران هم امروز نیمه ابری تا ابری خواهد بود و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید را خواهد داشت. حداکثر دما در تهران را بیست و نه درجه سانتیگراد پیش بینی می‌کنیم. حداقل دما هم صبح فردا به هجده درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز