خبرگزاری کار ایران

آموزش‌ آنلاین آمادگی زایمان برای مادران باردار بندرعباسی در دوران کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۱۸۴

مسئول سلامت خانواده مرکز بهداشت بندرعباس گفت: آموزش های مجازی به مادران باردار در زمان همه‌گیری کرونا توسط کارشناسان مامایی این شهرستان تحت عنوان کلاس های آمادگی زایمان ارائه می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سمیرا سایه وند عنوان کرد: از ابتدای بحران شیوع بیماری کرونا و لغو کلاس‌های آموزشی حضوری، کارشناسان این شهرستان با ایجاد گروه مجازی توانستند بیش از ۹۰۰ مادر باردار از مناطق دور و نزدیک شهر و روستاهای بندرعباس را به صورت آنلاین از خدمات آموزشی و آمادگی برای زایمان برخوردار نمایند.

وی افزود: مادران می توانند با تشکیل پرونده در پایگاه های سلامت محل سکونت خود، در کلاس های آموزش مجازی ثبت نام کنند.

مسئول سلامت خانواده مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس بیان کرد: هدف از تشکیل کلاسهای مجازی، تداوم ارائه خدمات مامایی، حمایت عاطفی و روانی مادران باردار و دسترسی آن‌ها به اطلاعات مورد نیاز در شرایط بحرانی است.

سایه وند اظهار کرد: آموزش ها به مادر کمک می کند تا بارداری سالم تر و با عارضه کمتری داشته باشد ضمن اینکه مادر باردار با کسب مهارت خود مراقبتی و همچنین با ذهنیت مثبتی که از درد زایمان کسب خواهد کرد، نگرانی های وی در بارداری کاهش یافته و می تواند در مهمترین تجربه زندگی خود نقشی فعال داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز