خبرگزاری کار ایران

به منظور ساماندهی امور مددجویان در مراکز بهزیستی انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری دادسرای ناحیه ۵ مشهد و بهزیستی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۹۵۵

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵ مشهد و سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، تفاهم‌نامه‌ همکاری در زمینه ساماندهی پذیرش و ترخیص مددجویان در مراکز بهزیستی امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،در نشستی که در محل دادسرای ناحیه ۵ برگزار شد ، مدیران بهزیستی استان، مشکلات و چالش‌های پذیرش و ترخیص مددجویان در مراکز تحت نظارت این نهاد را بیان کردند و خواستار همکاری بیشتر دستگاه قضایی در این زمینه‌ها شدند.

معاون دادستان مشهد و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵ مشهد نیز در این نشست بر همکاری مجدانه‌ی هر دو نهاد تأکید کرد.

نیره عابدین‌زاده گفت: ما و بهزیستی یک خانواده هستیم و دغدغه‌های مشترکی داریم و هدف هر دو نهاد، ارتقای منافع و تکریم مددجویان و حفظ حقوق عمومی است.

وی در این نشست از تدوین دستور العمل یکپارچه‌سازی تصمیمات قضایی مشهد در زمینه‌ی پذیرش و ترخیص مددجویان در مراکز بهزیستی خبر داد.

وی همچنین گفت: این دستور العمل با همکاری بهزیستی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این نهاد تدوین شده و مبنای آن قانون و ضوابط و بخشنامه‌های بالادستی در زمینه آسیب‌های اجتماعی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز