خبرگزاری کار ایران

ورود 50 دستگاه اتوبوس به ارزش 200 میلیارد تومان به ناوگان شهری شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۸۱۹

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شیراز از ورود 50 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری خبرداد.

به گزارش ایلنا، پیمان باباخانی در نشست مجازی با اصحاب رسانه از ورود 50 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری گفت: به منظور تقویت و توسعه ناوگان حمل و نقل شهری در سال جدید تعداد 50 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری شیراز اضافه شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در راستای اجرای سیاست عدالت محوری در ارائه خدمات شهری به شهروندان فهیم کلان شهر شیراز و توجه ویژه به ساختار توسعه حمل و نقل عمومی، شهرداری شیراز را پیوسته بر آن داشته از هیچ تلاشی در تحقق این باور دریغ نورزد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شیراز تصریح کرد: در مسیر ارائه خدمات شهری به شهروندان شیراز به رغم همه دشواری‌های تأمین منابع مالی و سرمایه ای، در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان و بحران جهانی پاندمی کرونا، تعداد 50 دستگاه اتوبوس با بهترین مشخصات فنی و رفاهی موجود به منظور ارتقای کیفی و کمی خدمات حمل و نقل عمومی و توسعه زیرساختهای رفاهی شهروندان به ناوگان سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شیراز افزوده شد.

وی عنوان کرد:  اعتبار هزینه شده در این زمینه مبلغی بالغ بر 200 میلیارد تومان بوده که از اعتبارات سازمان اتوبوسرانی و شهرداری شیراز تامین شده است.

باباخانی به دغدغه سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت ها میانگین عمر ناوگان حمل و نقل را کاهش دهیم.

وی در پایان گفت: برای رفاه حال شهروندان و برابر سال های قبل ساعت کار کلیه اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی شیراز و حومه همانند سال گذشته از ساعات 6 صبح لغایت 9 شب بوده که به دلیل شیوع بیماری کرونا ساعات کاری دستخوش تغییراتی شد اما قطعا  پس از تصویب ستاد مقابله با کرونا ساعات کاری ناوگان به حال سابق به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز