خبرگزاری کار ایران

کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۷۷۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری خبرداد.

به گزارش ایلنا، مجید شیرانی با ابراز تاسف از نامطلوب بودن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کنونی افزود: این در حالی است که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در بیشتر مواقع استان جز استان‌های صدرنشین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است است.

وی گفت: طی یکی دو ماه اخیر به رغم نظارت‌های مستمر، ارجاع متخلفین به مقامات قضایی، پلمپ واحد‌های متخلف، استان به لحاظ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افت محسوس داشته و چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های آخر کشور در این شاخص است.

شیرانی اضافه کرد: این در حالی است که، در اجرای نظارت ها، ارجاع به مراجع قضایی و پلمپ واحد‌های متخلف فارغ از شاخص جمعیتی، استان در جایگاه هفتم کشوری قرار دارد.

وی ادامه داد: در نتیجه کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شاهد گرفتاری‌های خانوادگی، فامیلی و همکاران در ادارات هستیم که نشان دهنده کوتاهی در موازین بهداشتی فردی و عمومی است.

شیرانی در ادامه از مردم خواست، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خودداری از برگزاری تجمعات و هرگونه دورهمی، کمک کنند تا سیر نزولی بیماری با سرعت بیشتری تداوم پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز