خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین:

مصوبات کارگروه امور زیر بنایی قزوین در راستای رفع موانع تولید قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۵۴۱

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: کارگروه امور زیربنایی و توسعه استان ملاک تمامی مصوبات خود را در راستای رفع موانع تولید قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فرخزاد گفت:  کارگروه امور زیربنایی و توسعه استان هم راستا با شعار سال عمل می کند و در پی تقویت بخش تولید است و ملاک تمامی مصوبات خود را در راستای رفع موانع تولید قرار داده است. 

معاون  عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: کمک به تولید و تحقق شعار محور اصلی فعالیت کارگروه‌ها و ستادهای اقتصادی و عمرانی به شمار می‌رود.

وی ابراز کرد: رویکرد کارگروه زیربنایی و توسعه استان در حوزه کمک به توسعه صنایع، استقرار واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان است که دارای زمین با امکانات و زیرساخت‌های مناسب هستند.

این مسئول ادامه داد: در صورتی که امکان واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی برای طرحی وجود نداشته باشد، تغییر کاربری در سایر اراضی بررسی می‌شود.

فرخزاد گفت: تمامی تصمیمات کارگروه امور زیربنایی و توسعه استان برپایه رفع موانع تولید و با در نظر گرفتن موارد زیست محیطی مصوب می‌شود و با مصوباتی که امروز به مدیران دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد، گام بزرگی در حوزه صنعت استان برداشته می‌شود و بستر لازم برای اشتغال بیش از ۲۰۰ نیروی کار فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز