خبرگزاری کار ایران

تبدیل مکان قبلی برگزاری نمایشگاه های اصفهان به محل واکسیناسیون کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۴۸۷

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان گفت: محل قبلی نمایشگاه‌های اصفهان واقع در پل شهرستان به مرکز واکسیناسیون تجمعی و خودرویی شهروندان تبدیل شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی یارمحمدیان با اعلام این خبر توضیح داد: شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان اصفهان، محل سابق برگزاری نمایشگاه ها واقع در پل شهرستان را در اختیار ستاد پیشگیری از بیماری کرونا قرار داد تا مردم بدون دغدغه برای تزریق واکسن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با همکاری مرکز بهداشت استان، این محل را به عنوان مرکز واکسیناسیون شهروندان اصفهان به صورت خودرویی و تجمعی تجهیز کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان ادامه داد: با تجهیز محل توسط شرکت نمایشگاه، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مدیریت این کار را به عنوان امری تخصصی بر عهده گرفت.

وی با تجلیل از فعالیت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان در تدوین فرایندهای واکسیناسیون کرونا، تصریح کرد: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نمایشگاه اصفهان و به منظور تسریع در کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز