خبرگزاری کار ایران

شناسایی و دستگیری 40 سارق متواری در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۴۷۳

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش ضربتی کاراگاهان پلیس آگاهی استان در 72 ساعت گذشته 40 سارق حرفه ای و متواری شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ مهرداد مشوق بیان کرد: در راستای مبارزه جدی با سارقان حرفه ای و شناسایی و کشف سرقت های انجام شده در سطح استان، طرح ضربتی مبارزه با سرقت های خرد به مدت 72 ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی با اقدامات اطلاعاتی، بهره گیری از شیوه های پلیسی، گشت زنی های پنهان و آشکار و بازدید تخصصی و میدانی تعداد 36 فقره انواع سرقت کشف و 40 سارق شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح های مقابله ای و مبارزه با مجرمان حرفه ای و تحت تعقیب قضایی و جدیت پلیس در اجرای مستمر این طرح ها، از عموم شهروندان خواست نسبت به نگهداری و حفاظت از وسایل نقلیه و منازل خود توجه و جدیت بیشتری داشته در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در محیط پیرامونی خود در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز