خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خبر داد؛

اعمال ممنوعیت تردد در ۹ محور ورودی استان اصفهان/برگزاری نماز عید فطر در فضای باز /دهاقان و شهرضا در وضعیت قرمز کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۴۶۶

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ممنوعیت تردد در ۹ ورودی مهم استان از امروز به مدت پنج روز با کمک نیروی انتظامی، سپاه و ارتش و سایر دستگاه‌های ذیربط در محل‌های خاص اعمال خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الله غلامی افزود: همچنین برگشت سفرها همراه با جرایم برای خودروهای غیربومی در محورهای اصلی استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ۱۳۲ دوربین ثبت تخلف از امروز سه شنبه به مدت پنج روز در سطح شبکه راه‌های استان فعال و جرایم ثبت می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان درباره سفرهای درون استانی تصریح کرد: مقرر شد سفرها به صورت شهرستانی کنترل شود و از هر شهرستان به شهرستان دیگر امکان سفر نباشد و مبادی ورودی کنترل ‌شود و خودروها برگشت داده شوند.

وی اضافه کرد: در سطح شهر هم چنانچه خودروهای غیربومی مشاهده‌شود توسط پلیس راهور علاوه بر جرایم متعلقه خودرو تا ۲۵ اردیبهشت توقیف خواهد شد.

غلامی ابراز امیدواری کرد، با سخت‌گیری‌های صورت گرفته در خصوص تردد سفرها نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته باشد.

وی بیان کرد:  با توجه به نزول منحنی‌ها و عبور از پیک چهارم تنها ۲ شهرستان دهاقان و شهرضا قرمز و مابقی در وضعیت نارنجی و زرد هستند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار داشت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌ها که تاکید ستاد و دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان است بازهم وضعیت به سمت زرد و آبی پیش برود.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسأله پیش رو برگزاری نماز عید سعید فطر است که مقرر شد برگزاری نماز عید فطر در مصلی‌ها به لحاظ پرهیز از تجمعات صورت برگزار نشود و در فضای باز مساجد، میادین، ورزشگاه‌ها و حیاط مدارس این مراسم برگزار شود.همچنین توصیه شد که نمازگزاران وسایل شخصی خود از جمله مهر، سجاده و زیرانداز اختصاصی خود استفاده کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به تعطیلی این ایام و ورود افراد به پارک‌ها تاکید شد که از اتراق کردن در پارک‌ها خودداری شود و شهرداری اجازه اتراق افراد را ندهد و صرفا محلی برای عبور مرور خواهد بود.

به گفته وی، با توجه به اینکه بعضاً مراسم ترحیم در مساجد و منازل برگزار شده است مقرر شد برگزاری مراسم به صورت محدود در آرامستان‌ها با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز