خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کاشان خبر داد:

استقرار ۳ تیم بازرسی در مبادی ورودی شهر کاشان/ممانعت از ورود گردشگران در فصل گلاب گیری

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۴۴۱

فرماندار کاشان گفت: کاشان از ورود خودروها از شمال به داخل استان جلوگیری می‌کند و امیدواریم فرمانداری‌های شاهین شهر و نطنز هم از ورود خودروها از خروجی های شهرهای خود به کاشان خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ممنوعیت سفرهای بین شهری و بین استانی از سه شنبه ۲۱ تا شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه اظهار داشت: به منظور کنترل تردد خودروها در ورود و خروج از کاشان سه تیم کنترل ایست بازرسی در مبادی ورودی شهر کاشان مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه کاشان دروازه ورودی به استان اصفهان از شمال این استان است، ابراز داشت: کاشان از ورود خودروها از شمال به داخل استان جلوگیری می‌کند و امیدواریم فرمانداری‌های شاهین شهر و نطنز هم از ورود خودروها از خروجی های شهرهای خود به کاشان خودداری کنند.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به فرا رسیدن ایام گلاب گیری تصریح کرد: در مناطق گردشگری کاشان به خصوص در دو بخش قمصر و نیاسر، ورودی این دو بخش با استقرار تیم های ایست و بازرسی کنترل شده و اجازه ورود خودروهای غیربومی داده نمی شود.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای شهرستان کاشان از انجام ۱۹ هزار بازرسی از اصناف در بازه زمانی ۱۵ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت خبر داد  و افزود: در طول این بازرسی ها چهار هزار و ۶۴۰ اخطاریه برای واحدهای صنفی صادر و ۱۲۱ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز