خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان سمنان خبر داد؛

اختصاص یک هزار میلیارد تومانی طرح «تام» به استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۳۸۷

رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: حدود یک هزار میلیارد تومان تحت عنوان طرح "تام" به استان سمنان اختصاص یافته است که منابع مالی این طرح از محل منابع داخلی وزارت صمت و شرکت های تابعه و با مشارکت بانک های صنعت و معدن و تجارت، تامین خواهد شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، علی تشنه دل بیان کرد: طی ابلاغیه‌های دریافتی ذیل طرح «تام» ، منابع جدیدی برای پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی در راستای رفع نیاز های مالی آنها در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش در اختیار استان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در حدود یک هزار میلیارد تومان تحت عنوان طرح «تام» به استان سمنان اختصاص یافته است که منابع مالی این طرح از محل منابع داخلی وزارت صمت و شرکت های تابعه و با مشارکت بانک های صنعت و معدن و تجارت، تامین خواهد شد.

تشنه دل گفت: این مبلغ بسیار قابل توجه بوده و بالغ بر ۵۰ درصد کل منابعی است که ما در سال گذشته از محل رونق تولید، تسهیلات به واحد های تولیدی پرداخت کردیم.

رئیس سازمان صمت سمنان تصریح کرد: سامانه ای ویژه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور رسیدگی به درخواست ها و  تفاهمنامه های مابین بانک و متقاضیان، در سامانه بهین یاب راه اندازی شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز