خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد؛

نیروی انتظامی، محور اصلی امنیت انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۳۵۹

فرمانده انتظامی استان زنجان، با اشاره به تعامل پلیس و سپاه برای برگزاری انتخابات پرشور و امن بیان داشت : پلیس استان تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات امن و پرشور اندیشیده است .

به گزارش ایلنا از زنجان، سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان، در نهمین کمیسیون عملیات مشترک با سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، اظهار داشت : پلیس در امر انتخابات با صلابت و اقتدار وارد عمل شده و همانند گذشته یک امنیت مناسب را برای شرکت هرچه با شکوهتر مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری فراهم خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان، برقراری و فراهم سازی امنیت و آرامش شهروندان را رسالت مهم نیروی انتظامی در انتخابات خردادماه سال جاری دانست و بیان داشت: شرکت در انتخابات عام‌ترین، سهل‌ترین و کم هزینه‌ترین نوع مشارکت سیاسی است و همه باید تلاش کنیم تا مردم در انتخابات با حضور گسترده و دشمن شکنی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد : طبق قانون تأمین امنیت انتخابات از وظایف ذاتی پلیس بشمار می رود و پلیس بنا به وظایف قانونی خود با هدف تحکیم مبانی حفظ نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی مردم اقدامات گسترده ایی را پیش بینی و در حال اجرا دارد.

سردار جهانبخش یادآور شد: آنچه برای پلیس در تامین نظم و امنیت، این حماسه با شکوه و همگانی اهمیت دارد، این است که به عنوان یک نیروی انقلابی، با انجام رسالت خود، پاسدار ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی باشد و بار دیگر ثابت کند که خدمتگزار مردم و سرباز ولایت فقیه است.

وی با اشاره به آمادگی کامل و با نشاط و هوشمندانه پلیس برای انتخابات پیش رو ، هم افزایی ،همدلی و همکاری دستگاه های امنیتی ،نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت را مهم قلمداد کرد و اظهار داشت : منافقین و دشمن هر اقدامی را برای ضربه زدن به این کشور و مرز بوم انجام می دهد ولی نیرو های مسلح با تکیه به خداوند متعال ،قران کریم و با همدلی و هم افزائی و این روحیه برادری که با یکدیگر دارند توطئه های دشمنان را خنثی ساخته اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه این جلسه با تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی گفت: کارکنان ناجا در خط مقدم نظام هستند و حضور آن ها در تمامی مراحل زندگی مردم تاثیر گذار است .

سردار کرمی ضمن قدردانی از زحمات خالصانه نیروی انتظامی، با بیان این که نیروهای مسلح دژ محکم در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان این مرز و بوم هستند، اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح به عنوان افراد خاص جامعه و بازوان انقلاب و اسلام هستند و مردم نیز آنها را با این عنوان می شناسند.

این مقام ارشد نظامی در سپاه پاسداران ،حضور نیروی انتظامی در تمامی مراحل زندگی مردم را تاثیر گذار عنوان کرد و ادامه داد : تبیین اوضاع سیاسی و شرایط جامعه، عمل به قرآن کریم به عنوان کتاب قانون اساسی و کتاب انسان ساز و قرار دادن آیات و روایات آن به عنوان یک اصل در زندگی شخصی و خانوادگی از موارد مشهود در نیروهای مسلح ماست .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز