خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان:

زمینه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هرمزگان مهیا است/ افزایش آمار تایید صلاحیت شدگان انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۱۴۵

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: با تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هرمزگان مهیا است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی در جلسه ستاد انتخابات استان با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، با اشاره به اقدامات برای برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد، عنوان کرد: با تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هرمزگان مهیا است.

وی در همین، خصوص، افزود: برگزاری انتخاباتی کاری سنگین و هزینه بر است و بیش از یک میلیون نفر در سراسر کشور به عنوان عوامل اجرایی زمینه برگزاری این انتخابات را مهیا می کنند.

رئوفی خاطرنشان، کرد: مهمترین رسالت وزارت کشور در شرایط فعلی برگزاری انتخابات سالم، امن، عادلانه و شفاف در کنار برقراری امنیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توانمندی،تخصصی و تعهدی که اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها دارند انتخابات ۲۸ خرداد در هرمزگان بدون دغدغه با کمترین مشکل برگزار خواهد شد.

رئوفی تصریح کرد: هر کسی را مردم انتخاب کنند انتخاب نظام و انقلاب است و سکان اداره کشور را به دست خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تعداد صلاحیت شدگان انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان در حال افزایش است و افراد بیشتری وارد کارزار انتخابات شورای اسلامی شهرها خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز