خبرگزاری کار ایران

تایید صلاحیت ۲۲ داوطلب دیگر انتخابات شورای شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۱۴۴

رئیس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: با پایان بررسی اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده شورای اسلامی شهر در هیات عالی نظارت استان در مجموع صلاحیت ۲۵ نفر دیگر در شهرستان مشهد تایید شد که ۲۲ نفر از این تعداد مربوط به شهر مشهد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید علی بامشکی در این خصوص افزود: به موجب تبصره سه ماده ۵۳ و ماده ۵۴ آیین نامه اجرایی، کار بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی و هیات های نظارت شهرستان ها طی ۱۰ روز گذشته در هیات عالی نظارت استان انجام و روز ۲۱ اردیبهشت ماه نظر قطعی و نهایی مطابق تبصره چهار ماده ۵۳ و ماده ۵۵ آیین نامه اجرایی شورای شهر توسط این هیات به فرمانداری ها اعلام شد.

وی ادامه داد: در شهرستان مشهد از مجموع ۱۸۹ داوطلب رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و نظارت ۱۵۲ نفر اعتراض خود را به هیات عالی نظارت استان ارسال کرده بودند که پس از انجام بررسی ها ۲۵ نفر تایید صلاحیت شدند و اعتراض ۱۲۷ نفر وارد دانسته نشد و نظر قبلی در خصوص این افراد تایید گردید.

رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: همچنین از میان ۲۵ داوطلب تایید صلاحیت شده در این شهرستان ۲ نفر مربوط به شهر احمدآباد و یک نفر نیز مربوط به شهر رضویه است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز