خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کاشان مطرح کرد:

هلال احمر بستر امن برای دریافت کمک خیرین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۰۸۰

فرماندار کاشان گفت: خیرین می‌توانند کمک های خود در بستر امن سازمان هلال احمر برای حوادث گوناگون به آسیب دیدگان اهدا کنند.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان در دیدار با جمعی از پرسنل جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار داشت: مدیریتی که در این سازمان وجود دارد باعث شده نیروهای مردمی و خود جوش در مواقع بحران به کمک دیگر هموطنان آسیب دیده خود بروند.

وی امداد و نجات را مهم ترین وظیفه این جمعیت خواند و افزود: در مواقع بحرانی امید مردم به جمعیت هلال احمر است.

مرتضایی ادامه داد: در منطقه کاشان انواع حوادث طبیعی از جمله سیل، زلزله، تصادفات جاده ای و حوادث جاده ای وجود دارد که خوشبختانه جمعیت هلال احمر این شهرستان عملکرد خوبی در حوادث شهرستان داشته است.

وی کار داوطلبانه در جمعیت هلال احمر را تحسین کرد و تصریح کرد: باید سازوکار هایی اتخاذ شود تا مردم از این عملکرد این سازمان و خدماتی که ارائه می کند آگاهی بیشتری پیدا کنند.

مرتضایی به اعتمادی که مردم به هلال احمر دارند اشاره کرد و گفت: خیرین نیز می‌توانند کمک های خود در بستر امن این سازمان برای حوادث گوناگون به آسیب دیدگان اهدا کنند.

سید منصور میرابوطالبی رئیس جمعیت هلال احمر کاشان در این دیدار گفت: از سال گذشته تاکنون در طرح آمران و ناظران سلامت بیش از 91 نفر از جوانان داوطلب این جمعیت در قالب 11 تیم سیار و 30 تیم ثابت در سطح شهر به بیش از 11 هزار نفر از شهروندان کاشانی رعایت پروتکل های بهداشتی را آموزش داده اند.

معاون مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان به وجود دو پایگاه بین شهری این جمعیت اشاره کرد و افزود: با توجه به پتانسیلی که در شهرستان کاشان وجود دارد جمعیت هلال احمر این شهرستان مدیریت حوادث شمال استان را نیز بر عهده دارد.

میرابوطالبی افزود: وجود مجموعه‌ای به وسعت ۴۲ هزار مترمربع و ۶ هزار مترمربع سوله‌‎های امدادی از جمله توانمندی‌های جمعیت هلال احمر کاشان است که در مواقع بحران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز