خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان:

۲ هزار پایگاه برای دریافت فطریه در قزوین مستقر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۰۲۵

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: دو هزار پایگاه در کنار روش‌های الکترونیک و غیرحضوری برای جمع آوری فطریه و کفاره مردم در استان مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهرعلی حق گویان با اعلام این خبر گفت: سال گذشته میزان زکات فطریه جمع آوری شده در استان قزوین بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که پیش بینی می‌ شود این میزان در سال جاری به بیش از ۹ میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: با توجه به اینکه بیماری کرونا در برگزاری متمرکز نماز عید سعید فطر محدودیت ایجاد کرده است، پایگاه‌های ثابت این نهاد در سطح استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خواهند داشت.

حق گویان عنوان کرد: پایگاه‌های جمع آوری فطریع و کفارات در مساجد، حسینیه‌ها، معابر، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و… مستقر هستند. علاوه بر دریافت وجوه نقد، به جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از دستگاه کارتخوان نیز برای دریافت فطریه استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته جمع آوری متمرکز فطریه با محوریت شورای زکات استان به صورت موفقیت آمیزی اجرا شد و برای سال جاری نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: مؤسسات خیریه دارای مجوز تحت نظارت فرمانداری‌ها محدودیت با صندوق‌های دارای مهر زنده شورای زکات استان مجوز جمع آوری وجوه فطریه و کفارات را خواهند داشت.

وی بیان کرد: در کنار پایگاه‌های مستقر، بستر‌های پرداخت فطریه به صورت الکترونیک و غیرحضوری نیز فراهم شده است و برای این منظور سایت www.۳۳۸۰۸.ir، تلفن گویای ۳۳۸۰۸ و کد دستوری #۵* ۰۲۸*۸۸۷۷* در نظر گرفته شده است.

حق گویان یادآورشد: همچنین شماره کارت ۸۱۹۹-۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای پرداخت فطریه عام و شماره کارت ۴۷۳۳-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای پرداخت کفاره غیر عمد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز