خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت دهیاران در گسترش بیمه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۹۵۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان بر ضرورت استفاده از ظرفیت دهیاران در گسترش بیمه اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمال زهی مدیرکل امور روستایی و شوراها دیدار و گفت وگو کرد.

امان الله شاقوزائی مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان با ارائه گزارش عملکرد صندوق در سال گذشته، به همکاری خوب معاونت هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل امور روستاها و شوراهای استانداری و مجموعه همکاران در کمک به گسترش پوشش بیمه اجتماعی، گفت: این مشارکت و همکاری در رشد 25 درصدی جذب بیمه‌شدگان فعال صندوق و توسعه بیمه در سال گذشته تأثیر مطلوبی داشته و امیدواریم با ادامه همکاری‌ها و مشارکت هرچه بیشتر و بهتر بتوانیم در جهت خدمت به روستائیان، عشایر و دیگر مشمولان تلاش کنیم.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد توسعه بیمه اجتماعی، دهیاران و شوراها امکان اطلاع‌رسانی چهره‌به‌چهره، گسترش پوشش بیمه اجتماعی و برخورداری خانواده‌ها از مزایای بیمه اجتماعی فراهم است.  

در ادامه بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به تأثیر اطلاع‌رسانی چهره‌به‌چهره در جذب بیمه‌شدگان و توسعه بیمه اجتماعی، گفت: با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری ویروس کرونا لازم است فعالیت‌ها و برنامه‌ها به‌روزرسانی و با شرایط جدید منطبق باشد.

وی افزود: با خلاقیت و به‌روزرسانی امکان پیشرفت و گسترش پوشش بیمه اجتماعی، اطلاع‌رسانی مطلوب و ارائه خدمات به جامعه هدف به‌خوبی وجود دارد.

بیجار با تأکید بر اثربخشی تولید محتوی کیفی با استفاده از تجارب بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی، گفت: با تولید و ارائه محتوی کیفی به زبان ساده از طریق رسانه‌ها، خصوصاً صداوسیما و فضای مجازی، گام مهمی در جهت رشد و توسعه با مشارکت همگانی می‌توان برداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد دهیاران، همکاری برای عضویت خانواده‌ها در صندوق بیمه اجتماعی با آگاهی‌بخشی و معرفی شرایط و مزایای این بیمه است.

 با تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مقرر شد، به منظور برخورداری از ظرفیت دهیاران سهمیه تکلیفی سال 1400 به فرمانداران شهرستان ها ابلاغ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز