خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای استان:

محدودیت های جدی تردد از ۲۱ الی ۲۵ اردیبهشت ماه در سراسر هرمزگان اعمال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۹۲۸

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای استان هرمزگان گفت: محدودیت ها از ساعت ۱۲ ظهر امروز سه شنبه آغاز و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی عنوان کرد: مطابق با ابلاغیه قرارگاه مرکزی مقابله با کرونا محدودیت های جدی تردد در ایام تعطیلات عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در هرمزگان نیز اجرایی می شود.

وی افزود: این محدودیت ها از ساعت ۱۲ ظهر فردا سه شنبه آغاز و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با آغاز زمان اعمال محدودیت ها از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه هرگونه تردد بین شهری در هرمزگان ممنوع است و در صورت تردد غیر ضروری در این ایام دوربین های پلیس راهور و ماموران راهور اقدام به اعمال جریمه های ابلاغی خواهند کرد.

رئوفی خاطرنشان کرد: هرگونه، تجمع، دورهمی، دید و بازدید و مهمانی در روزهای پایانی هفته جاری ممنوع است.

وی در باره فعالیت گروه های شغلی یک و دو، تصریح کرد: فعالیت گروه های شغلی یک و دو به مدت دو هفته است و در صورت تغییر رنگ بندی ها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی این زمان برای فعالیت اصناف مختلف تمدید می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز