خبرگزاری کار ایران

مقاتلی خبر داد:

١٨٠ میلیارد ریال هزینه تکمیل پروژه مرکز جامع درمانی عالیشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۸۹۲

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت:برای اتمام پروژه مرکز جامع بهداشت این شهر ١٨٠ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بوده که تا کنون ١٤٠ میلیارد آن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر ، علی مقاتلی روز سه شنبه در تشریح این خبر افزود: تاکنون با تزریق اعتبارات یاد شده بیش از ٨٥ درصد شاهد پیشرفت پروژه بوده‌ایم.

وی یادآور شد: با احداث این مرکز جامع،  ۶۰ هزار نفر از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد ‌و به همین دلیل تلاش می‌شود هرچه سریعتر  افتتاح گردد.

مدیر عامل عمران شهر جدید عالیشهر  افزود : هزینه ساخت این مرکز بهداشتی و درمانی به صورت مشارکتی از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان، منابع استانی و شرکت عمران شهر جدید عالیشهر تامین می گردد که در ارتقا خدمات بهداشت و درمان این شهر نقش مهمی ایفا می‎کند.

مقاتلی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی کشور افتتاح این مرکز درمانی خدمتی بزرگ در راستای بهبود وضعیت مقابله با کرونا در شهر جدید عالیشهر و مناطق حومه است.

وی افزود: احداث مرکز جامع بهداشتی و درمانی از خواسته های  دیرینه شهروندان است که با تلاش صورت گرفته از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور و مدیریت ارشد استان در نیمه نخست امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در پایان  افزود: در کنار این پروژه ارزشمند پروژه‌های دیگری نیز در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و فضای سبز عالیشهر در دست اجرا است که افتتاح آنها گامی بلند در جهت افزایش سطح رفاه شهروندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز