خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

رکورد کمپین دیار رجایی در فضای مجازی/ عدم اتخاذ دیدگاه سیاسی در راستای امید آفرینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۸۶۱

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین گفت: کمپین دیار رجایی از ساعات اولیه جزء ترندهای توییتر، اینستاگرام و تلگرام قرار گرفت که از باب تولید و انتشار محتوا ذیل یک کلید واژه و هشتگ در فضای مجازی یک رکورد به شمار می‌آید.

مرتضی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره کمپین دیار رجایی در فضای مجازی گفت:  کاربران شبکه‌های اجتماعی با کیلد واژه دیار رجایی، کمپینی در فضای مجازی ایجاد کردند که این حجم از تولید محتوا در استان بی سابقه و بی‌نظیر بوده است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین هدف کاربران از این پویش را ایجاد امیدآفرینی و مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات دانست و افزود: در این تولیدات به هیچ عنوان بحث جناح سیاسی مطرح نیست و هدف آن صرفا توجه و اولویت دادن به کاندیداهای اصلح مدنظر است.

امیری تصریح کرد: این پویش در روز اول در توییتر  89 هزار  و در اینستاگرام بیش از  6 هزار مورد تولید داشته و در روز دوم این آمار در توییتر به بیش از 107 هزار تولید و انتشار و در اینستاگرام به بیش از 10 هزار تولید محتوا رسید.

وی بیان کرد: نکته قابل توجه در این پویش، بحث همراهی مسئولین دستگاه‌های اجرایی، امام جماعت و ائمه جمعه سایر شهرستان‌ها با این کمپین بود که در کنار کاربران به این پویش پیوستند.

این مسئول افزود: این کمپین با هدف تبیین شاخصه‌های اصلی با تاثیر از زندگی شهید رجایی و اشاره به خصوصیات فردی و اجتماعی شهید در دوران ریاست جمهوری و مردمی در پلتفرم توییتر و اینستاگرام و تلگرام به تولید و انتشار محتوا به صورت انبوه و گسترده فعالیت دارد.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از این کمپین گفت: این پویش مردمی از  ساعت 10 صبح جزء ترندهای توییتر و اینستاگرام و تلگرام قرار گرفت و این روند پس از گذشت یک روز همچنان ادامه دارد که از باب تولید و انتشار ذیل یک کلید واژه و هشتگ در فضای مجازی یک رکورد به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز