خبرگزاری کار ایران

فرماندار خمیر:

بازارچه ملوانی در بندرپل راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۸۳۷

فرماندارخمیر از راه اندازی بازارچه ملوانی در بندرپل با هدف بهره مندی مردم محلی از مزایای کالاهای ملوانی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، میرهاشم خواستار در بازدید از محل جانمایی بازارچه ملوانی در بندرپل که با همراهی اعضای شورای تامین و دستگاه های مربوطه انجام شد،اظهار کرد: به رغم تاثیر گذاری مثبت بندرپل در خصوص پیله وری و همچنین بهره مندی ملوانان از سهمیه ته لنجی، مردم این شهر از مزایای این کالاها به خوبی منتفع نشده اند بر همین اساس، راه اندازی بازارچه ملوانی در بندرپل در دستورکار کارگروه شورای مبادلات مرزی شهرستان قرار گرفته است.

 وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مناسب ایجاد بازارچه ملوانی، هدایت کالاهای ملوانی پس از خروج از گمرک به این بازارچه‌ و نظارت بر آنها به منظور کنترل عرضه و قیمت محصولات است.

فرماندارخمیر خاطرنشان کرد: قطعاً اگر بازارچه ملوانی مناسب در بندرپل راه اندازی شود زمینه رونق و اقتصاد محلی را فراهم خواهد ساخت.

وی افزود: بازارچه ملوانی بندرپل در آغاز با ۱۱ غرفه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 بندرپل با دارا بودن بیش از ۱۰۰ لنج فعال زمینه واردات و صادرات کالاهای ملوانی، یکی از بنادر فعال شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز