خبرگزاری کار ایران

بازگردانده شدن ۹۷۵ دستگاه خودرو غیربومی از خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۷۰

رئیس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: ۹۷۵ دستگاه خودرو غیربومی در ۲۴ ساعت گذشته از جاده‌های استان بازگردانده شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ حسین میش‌مست گفت: این خودروها در راستای اجرای طرح منع ورود به شهرهای با وضعیت نامناسب کرونایی برگشت داده‌ شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دیروز مالکان ۲۹۸ دستگاه خودرو به دلیل تخلف ورود به شهرهای با وضعیت نارنجی کرونا، با جریمه پنج میلیون ریالی اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راه خراسان‌ رضوی ادامه داد: رانندگان هزار و ۳۵۸ دستگاه خودرو غیربومی نیز از پلیس تذکر گرفتند.

سرهنگ میش‌مست افزود: طرح ممنوعیت تردد در تعطیلات عید فطر نیز از ساعت ۱۴ امروز در جاده‌های استان اجرا می‌شود و سفرهای درون استانی و برون‌استانی تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع خواهد بود.

اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با وضعیت نامناسب کرونایی، در پی آبی شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در مشهد از ١٣ دی ماه پارسال متوقف اما اجرای آن دوباره از ۱۸ بهمن ماه سال گذشته به خاطر تغییر وضعیت مشهد آغاز شد که تا ۲۵ اسفند پارسال ادامه یافت.

امسال نیز با قرمز شدن وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا، این طرح از ۱۹ فروردین ماه به اجرا گذاشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز