خبرگزاری کار ایران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک:

شیوع بیماری کرونا در شهرستان سیریک نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۰۲

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک با اعلام این خبر گفت: آمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان رو به افزایش است که متاسفانه این موارد در سایه بی توجهی و کاهش حساسیت شهروندان نسبت به بیماری در جامعه رو به افزایش است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، کاوه محمد امینی با تاکید بر اینکه کل شهرستان آلوده به ویروس کروناست، افزود: حساسیت و مراجعه شهروندان برای انجام تست خیلی پایین است و این خود عامل اصلی شیوع بیماری در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه ممکن است خیلی از شهروندان ناقلین خاموش بیماری کرونا باشند، تصریح کرد: برگزاری مراسم ها، دورهمی های خانوادگی و دوستانه، خرید و دید وبازدیدها باعث افزایش و پراکندگی این بیماری در کل شهرستان شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک با تاکید بر اینکه قطعا آمار مبتلایان و ناقلین بیماری در شهرستان به مراتب بیش از این تعداد می باشد، از شهروندان خواست با رعایت اصول بهداشتی و عدم حضور در تجمعات از شیوع بیشتر این بیماری در سطح شهرستان پیشگیری کنند.

محمد امینی همکاری مسئولین و شهروندان در کنترل و مدیریت بیماری در جامعه و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان را بعنوان راهکار عبور از پیک بیماری عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز