خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان قزوین:

محدودیت‌های تردد عید فطر از ظهر امروز آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۶۵۲

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های تردد عید فطر از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت الی ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در سراسر کشور و بین شهرها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهرداد حسن پور با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت الی ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در سراسر کشور و بین شهرها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان قزوین ادامه داد:  از هموطنان عزیز درخواست می‌شود به مقررات ابلاغی توجه ویژه‌ای داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا انشاءالله شاهد سیر نزولی این بیماری باشیم.

وی ابراز کرد: تقاضا می‌شود مردم برای مهار کرونا طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از هرگونه تردد در این ایام بپرهیزند و با برادران خود در نیروی انتظامی در اجرای این محدودیت‌ها همکاری کنند.

این مسئول ادامه داد: در صورتی که افرادی این مصوبات را رعایت نکنند برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد و توسط ماموران و دوربین‌های شهر اعمال قانون خواهند شد. جریمه تردد در این ایام در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان و تردد شبانه ۲۰۰ هزار تومان است.

رئیس پلیس راهور استان قزوین عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هرگونه ممنوعیت تردد هستند.

حسن پور گفت: به طور قطع مجوزهایی از سوی فرمانداری‌ها برای برخی افراد از قبیل پزشکان، کادر درمانی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به این ایام صادر شده، که اگر دارای اعتبار باشد از این قاعده مستثنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز