خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور:

ارتش توجه خاصی به ورزش در بین نیروهای خود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۵۲۵

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور، گفت: ارتش توجه خاصی به توسعه و ترویج ورزش در بین نیروهای خود در ابعاد مختلف کادر، خانواده‌های آنها و نیروهای وظیفه دارد.

امیر سلیمان طاهری در گفت‌وگو با ایلنا  خاطرنشان کرد: اختصاص یک ساعت در روز به ورزش در برنامه های آموزشی نیروهای نظامی ارتش و برگزار مسابقات ورزشی به مناسبت ها و اعیاد مختلف در بین خانواده کارکنان خود گواه این مهم است.

طاهری ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در غرب کشور سعی می کند توسعه ورزش در ابعاد مختلف همگانی و قهرمانی را بیش از پیش توسعه دهد و بر همین اساس تلاش داریم در رشته های مستعد در غرب کشور میزبان مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح باشیم.

وی یادآور شد: از سالیان گذشته توجه خاصی به رشته وزنه برداری در قرارگاه غرب شده است و ما سعی داریم علاوه بر این رشته ورزشی در سایر رشته های که غرب کشور و استان کرمانشاه در آن استعداد دارند همچون کشتی، میزبانی مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح را کسب کنیم.

طاهری ادامه داد: در خصوص حضور ارتش در لیگ های حرفه ای ورزشی ، یک سری دستورالعمل های خاص در ارتش وجود دارد و ما نیز تابع این دستورالعمل ها هستیم اما سعی می کنیم در راستای توسعه ورزش قهرمانی در قرارگاه غرب گام برداریم.

مسابقات ورزش های همگانی خانواده کادر به همت معاونت ورزش قرارگاه منطقه ای ارتش در غرب کشور در محوطه منازل سازمانی ارتش در رشته دوچرخه سواری، دو و پرتاب دارت در دو قسمت آقایان و بانوان برگزار و به نفرات برتر به همت نیروی زمینی ارتش و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمانشاه هدایایی اعطا شد.

رئیس هیات همگانی استان کرمانشاه در حاشیه این مسابقات گفت: توجه به ورزش همگانی در بین مردم عزیز و بخصوص خانواده های نیروهای نظامی و انتظامی یکی از اهداف اصلی و مهم هیات ورزش های همگانی در سال های اخیر است چرا که شیوع ویروس منحوس کرونا کم تحرکی در بین جامعه شده است.

نریمان رحمانی خاطرنشان کرد: در راستای توجه به ورزش همگانی در بین کوی سازمانی مختلف، هیات ما ارتباط مثمر و قابل توجهی با نیروهای نظامی و بخصوص ارتش داشته است و به همت این هیات و سرهنگ ایرج امیری افسر ورزش فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور مسابقات خوبی در سال گذشته و سال جاری برگزار شده است.

رحمانی ادامه داد: بر اساس مطالعات صورت گرفته در دانشگاه های معتبر جهان ، کم تحرکی و دوری از ورزش باعث بالا رفتن امکان فوت بر اثر ویروس محنوس کرونا خواهد بود و بر همین اساس و با توجه به تعاملی که با نیروی زمینی ارتش داریم، امیدواریم این مسابقات را توسعه داده و زمینه کاهش کم تحرکی در بین خانواده کارکنان را فراهم سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز