خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان خبرداد:

طرح مراقبت در منزل راهی موثر برای کنترل کرونا در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۴۲۳

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طرح مراقبت در منزل در استان در حال اجرا است و توانسته مراجعه به بیمارستانها را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلال رحمانی با اعلام این خبر گفت: در خصوص اجرای طرح مراقبت در منزل و انجام تست های مولکولی کووید 19  طرح مراقبت در منزل بخوبی در استان در حال اجراست و توانسته مراجعه به بیمارستانها را کمی کاهش دهد و تعدیل کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین افزود: در روز گذشته تعداد 202 مورد تماس تلفنی برقرار شد و این تماس ها منجر به اعزام 25 تیم به خانه های شهروندان شد تا مراقبت پزشکی انجام شود.

رحمانی تصریح کرد: در اجرای طرح مراقبت در منزل، در روز گذشته 109 مشاوره تلفنی هم انجام شد و 15 تست نمونه گیری هم صورت گرفت.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از 130 هزار و 40 تست PCR در استان قزوین انجام شده است و در بیست و چهارساعت گذشته 418 مورد تست PCR در استان ثبت شده و تعداد نمونه بستری هم 80 مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: تعداد تست های مثبت به 34 مورد و تعداد نمونه های سرپایی به 122 مورد در مدت یاد شده رسیده است.

 رحمانی عنوان کرد: مجموع آزمایش های مولکولی تشخیص کووید 19 در استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون 130 هزار و 40 مورد گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز