خبرگزاری کار ایران

اعلام ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید سعید فطر در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۳۷۸

رئیس پلیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی به صورت هوشمند توسط دوربین ها و در نقاط فاقد دوربین توسط نیروهای پلیس در ایام پیش رو خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ مجید صالح پور بیان کرد: در اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، ممنوعیت های تردد از ساعت 14 روز سه شنبه مورخه 21 اردیهشت تا ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت در تمامی نقاط  و محورهای مواصلاتی استان توسط پلیس راهور اعمال واجرایی می شود.

وی افزود:  در این طرح تردد خودروهای شخصی به صورت هوشمند توسط دوربین ها و در نقاط فاقد دوربین توسط ماموران پلیس راه و راهور کنترل واعمال قانون خواهد شد.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: در اجرای این ممنوعیت ماموران پلیس بطور طبیعی با ارائه تذکر شفاهی سعی در پیشگیری از سفرها خواهند داشت و در صورت اصرار و پافشاری رانندگان، به ناچار اعمال قانون صورت می گیرد.

سرهنگ صالح پور ادامه داد: ناوگان حمل و نقل عمومی و بار و مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجای مسافر و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد ممنوعیت تردد هستند.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: قطعا مجوزهایی از سوی فرمانداری ها قبل از ورود به این ایام برای پزشکان، کادر درمان و برخی مشاغل خاص صادر شده است، چنانچه دارای اعتبار  باشند از این قاعده مستثنی هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان  هرمزگان خاطر نشان کرد: جریمه تردد در این ایام در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی و زرد 500 هزارتومان و محدودیت های شبانه نیز از ساعت 22 الی 3 بامداد  مبلغ  200 هزار تومان است.

سرهنگ صالح پور در پایان از  عموم مردم  خواست حتما به مقررات ابلاغی توجه جدی داشته باشند و از سفرهای غیرضرور در سطح شهرها به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ جان خود و دیگر هم وطنان جدا خوداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز