خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس هیات فوتبال استان خبرداد:

درخشش بانوان قزوینی در تیم ملی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۳۶۹

نایب رئیس هیات فوتبال استان قزوین گفت: بهناز طاهرخانی فوتبالیست استان به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان در رده سنی بزرگسالان دعوت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، طاهره کشتیرانی با اعلام این خبر گفت: بهناز طاهرخانی فوتبالیست قزوینی به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شد، این اردو از ۲۲ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.

نایب رئیس هیات فوتبال استان قزوین افزود: مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ۳۰ بازیکن را از سراسر کشور به این اردو دعوت کرده است و ملی پوشان باید فردا خود را در هتل المپیک به کادر فنی معرفی کنند. 

کشتیرانی بیان کرد: فاطمه عبدالرحیمی از شهر قزوین و مریم دینی از شهر بویین زهرا نیز ۲ بازیکن فوتبالی استان به اردوی زیر ۲۰ سال فوتبال دعوت شده اند که اگر مجددا در اردوی انتخابی برگزیده شوند به مسابقات زیر ۲۰ سال کشور در شهریورماه اعزام خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به استعدادیابی صورت گرفته، اسامی تعدادی از بازیکنان از هیات های شهرستان ها دریافت شده است و امیدواریم نفرات بیشتری به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

وی با بیان اینکه بانوان فوتبالیست و فوتسالیست در استان بسیار فعال هستند، افزود:  تیم قزوین در دور رفت مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور به مقام دوم گروه خود دست یافت و امیدواریم بتوانیم میزبانی این مسابقات را در دور برگشت بعد از پایان ماه مبارک رمضان دریافت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز