خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبر داد:

اختصاص 2 مرکز برای واکسیناسیون افرادی بالای 75 سال در اراک

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۳۲۸

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: 2 مرکز برای واکسیناسیون افراد بالای 75 سال علیه بیماری کرونا در اراک اختصاص یافت و از امروز (20 اردیبهشت ماه) همزمان با سراسر کشور تزریق واکسن برای این قشر سنی در استان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی علیمحمدی افزود: در شهر اراک سالن شهید ساکی واقع در خیابان دانشگاه بلوار کشاورز و سالن ورزشی یادگار امام واقع در کوی رضوی (گردو) واکسیناسیون گروه سنی 75 سال به بالا را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: 12 هزار دوز واکسن برای این جامعه هدف  اختصاص داده شده و بر اساس آمارها حدود 23 هزار نفر از مردم استان در گروه سنی بالای 75 سال هستند که به 12 هزار دوز واکسن نیاز دارند و این احتمال وجود دارد، در یک دوره 10 روزه واکسن‌ها برای این جامعه هدف تزریق شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام تنها افرادی که با آنان تلفنی تماس گرفته می‌شود، باید مراجعه کنند و مقرر شده که در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته بیشتر مشمولان واکسن در این گروه سنی واکسینه شوند.

علیمحمدی تصریح کرد: در فرایند واکسیناسیون افرادی بالای 75 سال، بر اساس تماس تلفنی به جامعه هدف فراخوان داده می‌شود و این افراد می توانند به مراکز بهداشت شهر و شهرستان های استان مرکزی مراجعه کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز