خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

ورود به مسائل اجتماعی از وظایف شهرداری نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۳۲۷

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ورود شهرداری به مسائل اجتماعی از وظایف شهرداری نیست اما در این دوره با رویکرد گسترش عدالت اجتماعی این مهم مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، شهناز رمارم در نشست شورای شهر مشهد افزود: با گسترش آپارتمان نشینی، جدایی نشینی افزایش یافت و کرونا این موضوع را عمیق‌تر کرد لذا خلق فضاهای اجتماعی در دستور کار قرار گرفت که کافه پیاده‌روها یکی از این فضاها بود.

وی ادامه داد: ورود شهرداری به مسائل اجتماعی از وظایف شهرداری نیست اما در این دوره با رویکرد گسترش عدالت اجتماعی این مهم مورد توجه قرار گرفت که آثار آن را در حوزه‌های مختلف نظیر ساماندهی معتادان متجاهر، کارگران سرگذر، کارتن‌خوابها و ساماندهی کشف رود مشهود است.

عضو شورای شهر مشهد گفت: توسعه متوازن نیز در توزیع پروژه‌ها در این دوره از مدیریت شهری رعایت شد و پروژه‌های بزرگی در مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد اجرا شد.

رمارم افزود: حمایت از کادر درمان در دوران شیوع کرونا، حمایت از اصناف، حمایت از کارگران شهرداری و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر اقدامات شهرداری در راستای ایفای وظایف اجتماعی است.

وی ادامه داد: الزام به تهیه پیوست‌های اجتماعی برای پروژه ها نیز در این دوره محقق شد و امید است این اقدامات در دوره های بعدی تداوم یابد.

عضو شورای شهر مشهد گفت: ظرف چهار سال فعالیت تمام تلاش خود را برای افزایش رفاه مردم به کار بستیم و رضایت مردم مهمترین اولویت برای شورای شهر بوده و هست.

رمارم ضمن اظهار تاسف از حادثه تروریستی اخیر در کابل و شهادت تعداد زیادی از کودکان دختر مدرسه سید الشهدا (ع) این شهر افزود: اگر این حادثه در اروپا اتفاق می‌افتاد واکنش‌ها به گونه‌ای دیگر می‌بود.

وی اضافه کرد: زنان و کودکان بیشترین قربانیان جنگ و خشونت هستند و باید کاری کرد که دیگر شاهد وقوع این حوادث تلخ نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز