خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا استان اردبیل خبر داد:

دستگیری عامل تبلیغ و فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۲۹۹

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری شخصی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش داروهای غیرمجاز می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی قهرمان طالع عنوان کرد: طی مراجعه نماینده حقوقی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل و اعلام اینکه شخص یا اشخاصی در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می‌کنند، موضوع در دستور کار افسران سایبری قرار گرفت.

وی ادامه داد: افسر پلیس فتا بلافاصله با تشکیل پرونده و جمع‌آوری مستندات دیجیتال و با توجه به اظهارات شاکی، اقدامات اولیه را انجام و با استفاده از شیوه‌های فنی و پلیسی صاحب صفحه را در اردبیل شناسایی کرد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل اذعان کرد: با توجه به ممنوعیت تبلیغ و فروش دارو در فضای مجازی و حساسیت سلامت عمومی جامعه، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهم شناسایی‌شده که در فضای مجازی از طریق صفحات و کانال‌های متعدد و شماره تماس‌های مختلف اقدام به این کار می‌کرد به همراه تجهیزات فنی دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

سرهنگ قهرمان طالع متذکر شد: کاربران فضای سایبری مدنظر داشته باشند که سلامتی خود و خانواده‌شان را با اعتماد به تبلیغات فریبنده سودجویان در فضای مجازی به خطر نیندازند و کالاهای درمانی و بهداشتی خود را از فروشگاه‌های آنلاین دارای مجوز تهیه کنند.  

وی در پایان گفت: خانواده‌ها در صورت نیاز به راهنمایی و یا گزارش صفحات غیرمجاز در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها می‌توانند اخبار خود را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  قسمت مرکز فوریت‌های سایبری گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز