خبرگزاری کار ایران

انتظار تکواندو کاران قزوینی برای حضور در رقابت‎‌های قهرمانی آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۲۵۲

مهران برخورداری تکواندوکار قزوینی در ترکیب تیم ملی تکواندو برای قهرمانی آسیا قرار دارد؛ همچنین دو ورزشکار دیگر نیز در انتظار تعیین تکلیف سهمیه برای حضور در این رقابت‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی تکواندو استان، با اعلام سازمان تیم‌های ملی ترکیب تیم‌های ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی آسیا و شرایط حضور مدال آوران جام ریاست فدراسیون جهانی در این رقابت‌ها را اعلام کرد.

مهران برخورداری ورزشکار قزوینی در کنار امیر هادی پور، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، و سجاد مردانی نفراتی هستند که در ترکیب تیم ملی تکواندو مردان قرار دارند.

همچنین تکواندو کارانی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند می‌توانند علاوه بر نفرات اصلی با درنظر گرفتن شرایطی در این رقابت‌ها شرکت کنند؛ اگر در یک وزن دو یا سه تکواندو کار حضور داشته باشند، ورزشکاری که مدال بالاتری گرفته باشد می‌تواند به همراه تیم اصلی در رقابت‌های آسیایی شرکت کنند.

چنانچه در یک وزن دو نفر مدال برنز کسب کرده باشند اولویت با تکواندو کاری است که به قهرمان باخته باشد و اگر به هر دلیلی نفرات برتر نخواهند از سهمیه خود استفاده کنند نفر بعدی جایگزین می‌شود.

مهدی جلالی و عرفان حیدری از استان قزوین جزء سهمیه داران این رقابت‌ها هستند، این رقابت‌ها 24 تا 28 خرداد ماه به میزبانی بیروت لبنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز