خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد خبرداد:

برخورد جدی با عرضه کنندگان کالاهای غیراستاندار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۲۱۳

مدیرکل استاندارد قزوین از برخورد قاطع با عرضه کنندگان کالاهای غیراستاندارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیروس صارمی با اعلام این خبر گفت: در قالب طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) با هدف بررسی بازار برای جلوگیری از عرضه کالاهای غیراستاندارد و نمونه برداری و آزمون اجناس در حال عرضه 6500 فقره بازرسی اصناف از سوی کارشناسان این دستگاه در قالب این طرح  برای سال جاری پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

مدیر کل استاندارد قزوین افزود: کارشناسان اداره کل استاندارد در بازرسی های خود در قالب طرح طاها از اصناف و فروشگاه ها اگر به مواردی از عرضه کالاهای غیر استاندارد بربخورند آن کالاها را جمع آوری کرده و مطابق با قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

صارمی اظهار کرد: برای سال جاری همچنین ۲۵۰ فقره نمونه برداری تصادفی و آزمون کالاهای در حال عرضه در بازار قزوین از سوی اداره کل استاندارد استان پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: استاندارد تضمین کیفیت، ایمنی و سلامت کالاها و خدمات است بنابراین سلامت جامعه خط قرمز ماست و با متخلفان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات غیراستاندارد که جان و ایمنی مردم را به خطر می اندازند بدون اغماض برخورد می شود.

مدیرکل استاندارد قزوین گفت: فارغ از اجرای طرح طاها، شهروندان می توانند در صورت مشاهده عرضه و فروش هرگونه کالای غیراستاندارد که مطابق با قانون باید با نشان استاندارد به فروش برسد، مراتب را با تماس با شماره ۱۵۱۷ برای رسیدگی به اطلاع این اداره کل برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز