خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس راه استان خبرداد:

اعمال محدودیت تردد تعطیلات عید فطر از فردا در زنجان/ تردد خودرو‌هایی دارای مجوز پزشکی، اداری و قضایی به سایر استان‌ها بلا مانع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۲۰۹

جانشین پلیس راه استان زنجان، با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد تعطیلات عید فطر همزمان با سراسر کشور در استان گفت: محدودیت تردد عید فطر از روز سه‌شنبه در محورهای مواصلاتی زنجان اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، مهدی مینا‌خانی با اشاره به محدودیت‌های عید فطر در زنجان، گفت: محدودیت سفر به خارج از استان در همه استان‌ها اجرا می‌شود.

جانشین پلیس راه استان زنجان، با بیان اینکه این محدودیت بدون توجه به رنگ‌بندی‌های کرونایی در سطح کشور اجرا خواهد شد تصریح کرد: براساس اعلام ستاد ملی کرونا در ایام تعطیلات عید فطر همه سفر‌ها ممنوع خواهد بود.

وی، با اشاره به اینکه اگر کسی به اعمال محدودیت‌ها توجهی نکنند جریمه خواهد شد بیان کرد: میزان جریمه‌ها نیز براساس رنگ‌بندی استان 500 تا یک میلیون تومان تعیین شده است.

جانشین پلیس راه استان زنجان،  با بیان اینکه محدودیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان زنجان همچنان در محورهای استان زنجان اعمال می‌شود،  افزود: در حال حاضر مشکلی خاصی هم در محورهای استان زنجان وجود ندارد و ترافیک در محورهای استان جریان دارد.

میناخانی، یادآورشد: محدودیت برای وسایل نقلیه باری وجود ندارد و خودرو‌هایی هم که مجوز داشته باشند می‌توانند به سایر استان‌ها تردد داشته باشند.

وی، افزود: آیتم‌های تردد بین استان‌ها با موارد پزشکی، ماموریت اداری و دستورات قضایی امکانپذیر است.

جانشین پلیس راه استان زنجان، در پایان تاکید کرد: محدودیت تعطیلات عید فطر از فردا  سه‌شنبه این هفته اعمال شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز