خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون اداره کار و رفاه اجتماعی قزوین خبرداد:

تحویل بیش از 18 هزار واحد مسکن مهر در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۱۷

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از مجموع ۱۸ هزار و ۸۲۷ واحد مسکن مهر در استان ۱۴ هزار واحد در قالب مسکن مهر و چهار هزار و ۸۲۷ واحد در قالب قرارداد سه جانبه ساخته شده و صرفا ۹۶ واحد برای تحویل باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید جلیل حسینی با اشاره به تعاونی‌های مسکن استان گفت: در حال حاضر 19 تعاونی مسکن مهر در استان قزوین درحال ساخت و ساز هستند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: از مجموع ۱۸ هزار و ۸۲۷ واحد مسکن مهر در استان ۱۴ هزار واحد در قالب مسکن مهر و چهار هزار و ۸۲۷ واحد در قالب قرارداد سه جانبه ساخته شده و صرفا ۹۶ واحد برای تحویل باقی مانده است.

وی ابراز کرد: واحدهای باقی مانده تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در اسرع وقت تکمیل شده و پرونده مسکن مهر در استان بسته خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: با بسته شدن پرونده مسکن مهر، قزوین جزء استان‌هایی است که ۱۰۰ درصد تعهد خود را در این زمینه انجام داده است.

وی با اشاره به واحدهای مسکن مهر باقی مانده گفت: سه تعاونی مهر بسیجیان آبیک، مهر ۱۶ قزوین و مهر یک البرز هم اینک درحال ساخت و ساز و فعالیت هستند که امیدواریم هرچه سریعتر واحدهای خود را تکمیل کرده و به اعضا تحویل دهند.

حسینی گفت: پروژه‌های جدید تعاونی مسکن در استان در قالب طرح ملی اقدام مسکن آغاز خواهد شد که هم اینک در مرحله ثبت نام و شناسایی افراد واجد الشرایط قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز